با PKD مرحله 3 کاهش عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

با PKD مرحله 3 کاهش عملکرد کلیه

با کلیه پلی کیستیک بیماری (PKD) مرحله 3 عملکرد کلیه کاهش خواهد یافت؟ در واقع، عملکرد کلیه را کاهش خواهد با بیماری کلیه را بدتر می رود. بنابراین اگر شما در مرحله 3 PKD است، عملکرد کلیه کاهش خواهد یافت. سپس، اجازه دهید ما بعضی از جزئیات در مورد این را ببینید.

PKD یک نوع بیماری ژنتیکی است، آن را سخت تر از کیست های ساده کلیه به درمان است، اما با درمان مناسب، این بیماری می تواند به خوبی کنترل شده، به طوری که بیماران نیز می تواند بهتر و طولانی تر زندگی می کنند. طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از بهترین انتخاب برای کسانی که به این بیماری آزار دهنده می باشد. به عنوان یک نوآوری از گیاهان دارویی سنتی چینی پزشکی، می تواند رشد کیست مهار، حتی کوچک آن را در یک راه طبیعی است.

طب میکرو چینی Osmotherapy چهار کارکرد اصلی آنها رگ های خونی بزرگنمایی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ضد ترومبوز. با این چهار تابع، می تواند بهبود گردش خون، نرم شدن دیواره کپسول، معکوس است از اختلاف فشار بین مایع در رگ های خونی اطراف کیست و کیست مایع، به طوری که مایع داخل کپسول را می توان به تدریج به جریان خون گرفته و در نهایت حذف کردن از بدن با ادرار. علاوه بر این، می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از تخریب بیشتر را بهبود بخشد.

بنابراین برای افراد مبتلا به مرحله 3 PKD، آنها می توانند عملکرد کلیه خود را با کمک طب میکرو چینی Osmotherapy بهبود یافته است. اگر شما نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، و یا سوالاتی دیگر، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما نیست، ما مشاوره رایگان برای شما در اسرع وقت فراهم می کند.





:: برچسب‌ها: تشخیص PKD، مرحله PKD 3، بیماری مزمن کلیوی، کاهش عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: